fredag 14. oktober 2011

Orden i strømpekassa!

For ei som er storbruker av strømpebukser er orden i strømpehaugen en nødvendighet, men ikke alltid en selvfølgelighet. De har i lang tid bodd i en stor kasse og etter en prøve og sjekke runde så det sånn ut:


Sånn syntes ikke jeg at det kunne fortsette å se ut, så da tok jeg saga i egne hender! Jeg tok en gammel margarinkasse jeg hadde, uglebonden fant fram en sjutoms plank, den bredeste vi hadde til gårds, og jeg satt i gang med å lage strømpeskille. Etter litt håndsaging og pussing, må jeg si meg svært godt fornøyd med resultatet av en snau times jobb. Nå bor ull, tynn nylon, bomull og knestrømper hver for seg i strømpekassa si!


1 kommentar:

ane sa...

Ja slik ser det ut i mi skuff og, når ein går mest i skjørt og kjole seier det seg vel sjølv.

Dei plastdelane eg plar bruke til tversoversløyfer er dei samme som ein brukar til bh og bikini. Du kan kjøpe dei på stoffbutikkar i sett.

Dei eg har bestilt har eg kjøpt frå ein undertøys-tilbehørs-forretning i USA!