fredag 21. oktober 2011

Innsynsfritt med Cultura!

Vi har et bad i 2. etasje med vindu rett rett ut på gårdsplassen, og jeg har et omkledningsrom med vindu som vender mot stabburet hvor fjøskaren bor. Heldigvis er jeg ikke så blyg av meg, så det har gått bra til nå. Så kom jeg over dette tipset, hvor det var anbefalt å bruke skumgummirulle og surmelk for å få til en frosta effekt på glass. Som sagt så gjort, jeg kjøpte en liter Cultura naturell, tok en svamp fra vaskeskapet og vips!

Det hadde nok blitt bedre med ei rulle, men det kan jeg prøve ved neste anledning. Og for de som lurer: etter at surmelka har tørka så lukter det ingen verdens ting (og det går veldig fort)!




2 kommentarer:

ane sa...

Kjekt du vil være med på lotteri :)

Klart eg deler nettbutikken: www.sewsassy.com

Her finn du hempene:
http://www.sewsassy.com/BraProducts/braringsslideshooks.html#anchornyloncoatedbrahooks

Kjenner eg blir litt nysgjerrig på prosjektet du treng dei til...spanande

Maratonjenta sa...

Så spennende å finne en ny Verdalsblogger!! Jeg gleder meg til å følge deg videre:-)

Hilsen Maratonjenta!

PS: Fint om du legger til et følgerfelt på bloggen din, slik får du lettere faste lesere for når vi klikker på den kommer du opp i bloggrollen vår hver gang du legger ut nytt innlegg.